A šta je sa žrtvom stanovnika Kamenice? Kamenica je več previše zagušena, svi stanovnici naselja koja dolaze iza nje, prolaze kroz centar i idu na Most slobode. Već je postalo nemoguće, a biće sve gore! Most nam je preko potreban.
Šta da kažu stanovnici bul. Kneza Miloša kroz koji danonoćno prolazi kompletan tranzitni saobraćaj. Ljudi moji to je strašno. Šleper za šleperom ne može se disati ni živeti. Obilaznice oko Novog Sada su na prvom mestu. Rasteretite grad
U urbanistickom planu klise odnosno gornje livade vidi se da je planiran slican put. Cim se sidje sa autoputa treba da bude kruzni tok i da ide saobracajnica do backe palanke. Pricalo se skoro i o tome a na taj put ce se verovatno spojiti i obilaznica oko veternika o kojoj se isto pricalo. Prepostavljam da ce taj put ici od tog kruznog toka izmedju sajlova i rumenke sve do glozana. I na planu za futog se nadzire takva saobracajnica.
Izvucite vi, dragi funkcioneri, jednu obilaznicu koja od semafora na Bul.Evrope (cim se sidje sa autoputa) mota na jugozapad oko Novog Naselja i koja izmedju Veternika i Futoga prelazi Dunav i "udara" na Beocin! E to je posao! I neka ona bude za tranzit!
Most u produzetku Bul.Evrope ne sme da bude tranzitni most! To je most u GRADU! Bul.Evrope ce u dogledno vreme bukvalno da "preseca" grad na pola! Nije to autoput kroz BG niti tako izgleda, nije vam taj most Gazela, niti tako izgleda!
A da ne spominjem da umesto tog mosta treba ovaj "Futog-Beocin" i da je jos potrebniji "Nestin-Backa Palanka" ali tamo nema dodikara
Ako im se pusti da razvaljuju Ribarac i Liman sa 4 rampe i puštaju vijadukte - biće kao Spens, spičkali milione, a napravili razvalinu. I to se zove nepopravljiva šteta, jer se posle ne može ništa. Preko mosta je nekad išla pruga na vijaduktu u Petrovaradin, to je katastrofa. Vijaduktu nije mesto u naselju. Most slobode nije ni blizu "isti" ovakvom predlogu, a šta je ko "znao" ili mogao znati kad je kupovao stan uopšte nije argument za ovakve rasprave. Bulevar Evrope je sad gusto naseljena zona, provozajte se i probajte da se parkirate, pa ćete otkriti koliko gusto naseljena. Ovakav most tu nije na korist grada ni građana, već je opet u pitanju neki klijent kome se pogoduje, da li zato da se devastira priobalje ili da se eksproprijacijom prelivaju pare. Posle bude cccc, šta nam rade i nikom ništa.
Sine, ovi koji spominju mafiju iz Bosne i Hrvatske koja se doselila pre 30 godina u Ujvidek zaboravlja da su se i njihovi dedovi i ocevi u koznim gunjevima doselili nekih 30-40 godina pre toga iz istih krajeva ali u otete tudje kuce. Da ne budem neposten, i moj cale se doselio 1963 u NS iz Belegisa ali u podstanare.
Jedan takav "nadjos" koji je sa mnom isao u usmereno u Jovinu gimnaziju pa negde na studijama prava zglajznuo ali na caletovu partijsku vezu se negde bas pred jogurt revoluciju zaposlio u gradsku kucu i tamo dan danas smrdi, u medjuvremenu kupio diplomu Megadensa i promenio nekoliko partija ali ne napusta zgradu iza Mileticevog spomenika. Tamo pre 15-tak godina na proslavi 20 godina od maturiranja, u restoranu na Ribarcu, pocne on da pripit sere (tad je bio u DS-u) o dodjosima, o radikalskim seljacinama koje su upropastile Novi Sad i Vojvodinu. Alo, pa i tvoji su dodjosi, ne nisu, mi smo bili ovde kad su Carnojevici dolazili a nikad necu prezaliti sto moj askurdjel tad nije rekao Carnojevicima: "Srbijanci, kush, nazad, mrs u vasu Tursku". Npomena, njegov deda je dosao u Backu kao narodni heroj iz Bolece, istinit podatak. Od tad on nama iz generacije sluzi kao etalon za budalu
Ahahaha, pa ovo je urnebesno, pobunilo nam se vikendasko naselje jer ce dobiti most blize njihovoj postojbini. realno, bili ste su*ak sveta i pre nego sto je Novog Sada bilo, i njegovo postojanje ili nepostojanje to nece nikad promeniti.
Ne mogu da verujem sta pisu nekakvi takozvani strucnjaci u tom planu. To je cista sizofrenija. Samo da se nakradu para, sravne Novi Sad sa zemljom i pobegnu u mrak iz koga su ovde dosli. Ovaj se plan mora zaustaviti. Sve ovo sto se desava u citavoj Srbiji je potpuno nenormalno.
Realno potreba postoji.Na stranu ko zivi na Popovici ali pogledajte samo taj fruskogorski deo.Autom od Kamenice do grada 6 minuta.Pesaka ne moze,biciklom jos gore.Sa po dve biciklisticke i pesacke staze se sa te strane svuda moze stici jako brzo.
Predlažem da Novi Sad bude prvi u svetu koji će "praviti " vazdušne koridore ,jer u bliskoj budućnosti prevozna sredstva će leteti.To je i mnogo jeftinije ,jer ne trebaju putevi,mostovi,tuneli ,semafori , kamere ,osvetljenja itd.Neće trebati ništa asfaltirani pa nećemo uništavati auta ležećim policajcima i rupama , onda neće trebati ni mnogobrojne firme za " održavanje" saobraćajnica.Napred u budućnost!
Simptomatično je da ovo i slična rešenja uglavnom hvale funkcionalno nepismeni. Pa i da ne znam ništa drugo o projektu i njegovim izvođačima, zbog toga bih se zamislio.
Zasto vam smeta izgradnja i napredak zemlje.Nisam fanatik partijski, ali stalno citam tekstove koji mrace.Razumem opozicioni stav pa i cak i kritiku ali svaku izgradnju bez argumenat napadati...
Za iste novce mogu se napraviti 2 ..obicna..mosta sa po dve saobr.trake i to kod Backe Palanke i izmedju Futoga i Begeca ili jos bolje kod Glozana jer bi se tu sa sremske strane direktno ukljucio na Korusku pa preko Svilosa i Lezimira izasao na auto-put.Taj put vec postoji.Most kod Palanke bi se od Nestina trebao spojiti sa deonicom Kuzmin-Raca sto je oko 20 km i time bi Rep.Srpska bila dostupna za manje od pola sata.Da ne pominjem da bi cela Bačka koristila taj most a bogami i veci deo Vojvodine jer bi bio van naselja i niko normalan ne bi ulazio u NS na Bul.Evrope sa semaforima da bi presao Dunav.Za NS to znaci manje buke i manje zagadjenja.Uz to bi se deo oko Nestina,Vizica,Erdevika,Bingule i ostalih sela spasio od izumiranja i pokrenuo iz mrtvila a usput bi izbegli maltretiranje putujuci kroz Ilok.Verovatno bi imalo znacaja i s vojne i bezbednosne strane jer su to sva sela na granici i treba ih spasiti od nestajanja.
Gospodo draga,novi mostovi gradu su neophodni
Dugo analiziram urbanizam grada kao i predlog novog GUPa.Grad postaje metropola i kao takav ima potrebu za mostom na predvidjenom mestu.Genetalno gledano rešenje mosta je ok.Što se tiče zgrada na bul. Evropa ,oko budućeg vijadukta,regulaciona linija bulevara,a samim tim i gradjevinska biće pomerena i neće imati toliko štetno dejstvo za buduće stanare oko vijadukta mosta.Vijadukt je moderno i dobro rešenje.Zameram što se ne razmišlja o traci budućeg tranvaja jer kad tad trenvaj će biti osnovno javno saobraćajno stedstvo grada.Treba shvatiti da je ovo projekat od državnog značaja i da se ovde ,prvo finansiranjem a onda i urbanistički država veoma pita.Koliko znam to je još jedan gradski most ,sumnjam da će veliki teretni saobraćaj uopšte biti dozvoljen bul.Evrope pa i preko novog mosta.On ima osnovnu namenu da spoji deo grada u Bačoj sa stemskim delom.Njegov logičan nastavak je spajanje sa Fruškogorskim koridorom u Paragovu.Što se tiče mosta kod Begeča on je potteban,ali sigurno prioritetniji je ovaj.Kada govorimo o prstenu-obilaznici oko grada ,sigurno treba usmeravati teretni saobraćaj pteko budućeg mosta kod Petrovaradina ,a nikako ne dozvoliti da u većem obimu bude na ovom mostu.Što se tiče ovog mosta na fruškogorskom koridoru,prilikom projektovanja obavezno ptedvideti i mesto za jedan železnički kolosek kako bi se omogućilo da postjećom prugo od rafinerije preko tog mosta do Petrovaradina ide pruga za teretni železnički saobrać
Nezaboravimo urbanistički haos komunista i doseljenih bandita 1945! Ovaj grad se naseljava,siri i treba dase grade mostovi,zgrade...itd. Kome se nesvidja neka se vrati odakle je dosao!
Gazde Galensa su u zadnjih par godina pokupavali preko 200 placeva na toj strani i hektare zemlje na popovici na koju most direktno silazi i gde imaju najvecu hacijendu u novom sadu. A imamo i hrpu politicara sa kucama i placevima na popovici. Kad se te puzle sklope dobije se velika slika mosta od kog samo oni imaju korist. A to sto nam se grad raspada koga boli.
Most je odlicno resenje. Rasterecuje Most slobode i Dugu. Pojednostavice zivot ljudima, odavno je planiran i svako ko je kupovao stanove u blizini nove saobracajnice je to znao.
Zamislite da stanovnici na Bulevaru oslobodjenja traze da Most slobode radi svaki drugi dan kako bi se smanjila frekvencija saoracaja na bulevaru. Veoma nekontruktivne, sabicne i nestrucne primedbe. Nadam se da ce biti i argumentovanih predloga koji ce poboljsati resenja.
Bice to lep i dobar most, ali cinjenica je da je Novom Sadu potreban jos jedan most prema Futogu, i tada bi se napravila obilaznica oko Novo Sada i na tom mostu bi bio izmesten teski teretni saobracaj.
Da nismo spiskali toliki novac na kradje i ratove, Novi Sad je mogao izgledati kao Ljubljana. Imali bi i ovaj most i jos dva prema Begecu I autoputski prsten oko grada (obilaznicu). Ne bi bilo bombardovanja 1999 (ni rusenja mostova), imali bi uredno asfaltirane saobracajnice a ne iskrpljene off road staze... Svasta bi bilo drugacije da ovaj narod ima mozga...
kad udbasi nemaju druga posla vec danima preuzimaju tudj nik.
imate autoput kroz beograd pa oni koji zive uz njega neka vam se pohvale kako je drzati zatvorene prozore leti i zimi.
nigde ama bas nigde autoput/osim mozda u kini/ nije na 10 metara od stambenih prozora.
da li ste vi svesni koliko su stetni otrovi iz izduvnih gasova. buka je najmanji problem
" Sva šteta koju pravite uticaće i na vašu decu i unuke, koliko god novca imali, moraju da dišu ovaj smrdljivi vazduh za koji ste isključivo vi odgovorni."
E jadniče jadni pa nismo budale da decu ostavimo u Srbiji! Oni će na skijanje u Nicu i plivanje u Bijaric!
Samo se vi igrajte sa Dunavom.Ova reka je dva puta skroz zbrisala grad,jednom 65 zamalo srušila žeželjev most (postoje filmski snimci),Pa su velike pneumatske dizaluce dizali žeželjev most da se ne srušii (lukovi su bili puknuti,šine iskrivljene i pomerene,Posle su pravljeni drugačiji luk radi klizišta). Voda je dopirala sa svih strana. Ovakve poplave se dešavaju svakih 80 godina.Naši stari su dan i noć bili na nasipu.
Koga vi zasmejavate, ovaj urbanisticki haos i urbicid nad Novim Sadom vrse ratno-profiterska bagra/banda iz Bosne i Hrvatske, koja se doselila pre 30 godina da urbanisticki i infrastrukturno totalno rasturi/razbuca NS.
Gomila špekulacija u stilu šta bi bilo – kad bi bilo. Tunel? To bi značilo povratak na početak razmišljanja, sve iznova. Da li je moguće da DaNS do sada nije bilo uključeno u pripremne aktivnosti? Zašto se javljaju tek sada u poodmakloj fazi realizacije? Pominje se još i buduća tramvajska mreža kao gotova stvar... A imamo li iole ozbiljnu analizu o efikasnosti i ekonomskoj opravdanosti izgradnje skupe šinske i kontaktne mreže za tramvaje (koja, uzgred, ometa i usporava ostale učesnike u saobraćaju)? Nemamo. A ako izuzmemo romantičarsko-nostalgične želje i uticaje, teško ćemo dokazati neku realnu prednost tramvaja u odnosu na električne autobuse. Itd.
Slažem se da treba da bude most ali ne na tom delu,gradi se kompletna avenija (Galens) sa 500 stanova luksuzan kompleks vamo tamo i most pored usiju da im prolazi u visini 3 sprata...mislim da to tako nece moci,al ajde..samo drugi projekat.
Pisao sam ovde od prvog dana da je to idiotski, da ce izazvati potpuni saobracajni kolaps u grsdu, da je most trebalo praviti kod Begeca i da odatlr se napravi vrza sa autoputem tj zaobilaznica, da se probije bulevar do izlaska iz Begeca i problem resen. Grad se siri a ne da ga zatrpavaju i prave kolaps saobracaja koji vec sada postoji jer je prethodna vlast UKRALA jednu traku bulevara Evripe od Kornelija Stankovica i jednu traku u kruznom toku jer je sve trebalo da bude u profilu autoputa.
Pa sto ste cutali do sada.
Šodros treba da bude rekreativni centar sal bazrnima, kupalistem, restoranima, igralistima za decu,... a ne stambeni blok zgrada. Treba imati samo 2 grama mozga s vrapcem na glavi i shvatiti da ce ljudima biti nenormalna buka, ogromno trovanje.
Gdin Vucevic kada prica kako se ceka sada na MOSTU SLOBODE je u pravu, ali ne shvata da problem trajnije resava most kod Begeca i bulevar do tamo a ne ovo prekupo idiotsko resenje koje pravi kolaps i truje ljude, plus sav tranitni kamionski teretni saobracaj ide kroz grad. Ne budite sujetni gdine Vucevicu i prihvatite ovo sto predlazem i spasite Novi Sad i omogucite da se siri prema Backoj Palanci. Most treba ali ne ovde.
Ako ne moze kod Begeca onda makar kod Futoga, ali....
Novi mostovi podignuti u BGD se nalaze na medjunarodnim saobracajnicama (obilaznica na E75 preko Save, zatim most za A2 i Pupinov most preko Dunava), od novosadskih mostova takav status ima za sad samo novi Zezelj i buduci most koji ce povezivati E75 i E70. Te mostove finansira rtepublika, lokalne mostove poput Duge, mosta Slobode, mosta na Adi, mosta Surcin-Obrenovac finasiraju lokalne uprave. Inace dva mosta preko Save u Beogradu, onaj na Adi (sa onim ogromnim pilonom) i Surcin-Obrenovac su izgradjeni za vreme Djilasovog mandata u BGD pa pogotovo zbog onog preko Ade ga naprednjaci malo pa malo napadaju.
Saobracajnica koja spaja suboticki i zagrebacki autoput je neophodna a njena trasa je odredjena GUP-om koji je uradjen jos u socijalisticko vreme, doduse totalno nerezonski ta nova saobracajnica prolazi kroz stambeno naselje (imamo los primer Beograda i njegovog presecanja autoputem i Gazelom ). No ako se gleda sremska strana, to je jedino logicno mesto da se buduca saobracajnica kroz Bul.Evrope i novi most povezu dalje ka Popovici, buducem tunelu ispod Iriskog Venca i dalje ka Rumi i zagrebackom autoputu. Ekstremno nezahvalan pravac, u jednoj soluciji stetis gradu, u drnekoj drugoj nemas skoro nikakvu mogucnost da taj most nastavis nekim smislenim putem preko/kroz Frusku.
Ovim mostom sav tranzitni saobraćaj Ruma-Subotica ići će preko sred grada, kroz gusto naseljene stambene kvartove!
Most je potreban, ali bliže Bačkoj Palanci, odnosno u pravcu Futog-Beočin-Ruma!!!
"Не можемо да не прокоментаришемо саксије, те вам предлажемо да саксије окачите себи на терасе, а на Градску кућу жардињере. Немојте на мостове, нама требају паркови, парк шуме, зелене површине, а не саксије на мосту које ће после првог увелог цвета да опомињу на бачени и улудо потрошени новац пореских обвезника на суманутим тендерима. Од када се планери баве саксијама, да ли је и саксија обухваћена Законом о планирању и изградњи као део планске документације у плановима генералне регулације?"
Slazem se, potreban je jos jedan most uzvodno kod futoga ili begeca i iskreno se nadam da je on sledeci u planu ali mislim da je i ovaj itekako potreban i koristan. Vijaduk ce razdvojiti saobracaj i omoguciti da se svako iskljuci na onom delu koji mu odgovara ( posto ce biti tri rampe za silaz) umesto da svi grunu na jednu raskrsnicu. Bulevar evrope i jeste osmisljen da bude velika saobracajnica koju koriste puno vozila a kad se izgradi most rasteretice se liman. Guzve ce biti na bulevaru evrope to je sigurno, barem dok se ne izgradi jos mostova uzvodno. Za sad ce biti malo opterecen ali ce se barem rasteretiti liman futoska i bulevar oslobodjenja i bolje raspodeliti saobracaj u gradu. Fali jedino jos jedan bulevar izmedju bul patrijarha pavla i dunava koji bi prolazio kroz telep i adice i spaja se sa mostom na jednoj od ostalih rampi vijadukta.
Pomerite most ka Veterniku, i napravite obilaznici oko grada, prestanite da nas da ite zagadjenjem. Sva šteta koju pravite uticaće i na vašu decu i unuke, koliko god novca imali, moraju da dišu ovaj smrdljivi vazduh za koji ste isključivo vi odgovorni.
Ko su arhitekte? Jel imaju oni imena? Jel se zna na cijem su platnom spisku?
Izgleda se Galens malo zaigrao. Verovatno je dogovor bio da se most ne pravi dok se ne prodaju one zgrade i stanovi kod kruznog toka. Ali izgleda je doslo do nesporazuma ipak su bitniji izbori.
Ne padajte na fore. Uvek ce biti neko ko je protiv. Najpravednije bi bilo raspisati referendum, pa cuti misljenje vecine. Da se kladimo da je cela Kamenica, Veternik, Futog, svi oko Bulevara Oslobodjenja i 80 % ostatka Novog Sada bas za most kako je i predvidjen trenutno.
Kad su se vec nakanili da naprave taj most, aj ocutite malo. Jer bice, ili ovaj most ili nikakav.
Ovi su rešili da unište stanovnike Novog Sada! Da nas potruju izduvnim gasovima, a onda da nam onemoguće i lečenje jer bolnice grade van grada, u njivama!
Most Slobode sa velikim kapaciteto povezje dve ulice umesto dva bulevara. Kad sidjete sa mosta u Novi Sad nemoguce je od guzve skrenuti u Narodnog Fronta pa smo primorani da produzimo jos tri bulevara dalje. Kada opet sidjemo sa istog mosta u Ka menicu ukljucujemo se u ulice u kojima je slaba propusna moc i stvaraju se guzve. Dali vi uopste znate koje pitanje resavate. ili samo vidite gomilu novaca koju treba ocerupati. Potreban je protest gradjana kad nece da nas slusaju.
Ne znam iskreno sta da mislim o mostu. Strucnjaci su vec napravili problem sa tim sto se tri bulevara spajaju u kruznom toku kod Limana 4. Sav saobracaj zapadno od Limana 4 ide kroz limane da bi se preslo na drugu stranu preko mosta Slobode. Jos kad se izgradi to sto se planira od zgrada to ce biti kolaps mada je i sad ogromna guzva u spicevima. Most ovakakv kakav je projektovan bice sigurno velika greska ako se izgradi, kod zgrada na Telepu ce ljudima auta ici u visini terasa drugog i treceg sprata na par metara od stanova. Takodje i pitanje je dal ce se sa ovim rasteretiti ulica Narodnog Fronta i Cara Lazara. Dal je potreban drugaciji mislim da da jer je steta vec nacinjena sa spajanjem bulevara na LImanu 4. I ako se zabrani teretni saobracaj preko ovog mosta svakako ce neko ko ide autom iz Subotice prema Rumi ici preko novog mosta jer je sigurno krace nego ici na jos jedan planirani most kod Sangaja koji i ko zna kada ce biti napravljen. Oko grada je trebalo ranije napraviti kruznu obilanicu sa mostovima a za lokal jos jedan manji most pored mosta Slobode.
dajte nam most... naravno da ce gomila njih naci zamerke ovom a insistirati na nekom svom prijektu.. ako se to bude cekalo da se nadje kompromis i budu razmatrali predlozi most slobode ce puci od tereta a ljudi u kamenici izludeti od vozila... dajte nam most siguran i funkcionalan i tacka
Da novosadska vlada moze imati koruptivne prihode np. od ubijanja vrabaca ceo bi grad bio pun snajperista, dronova i euforicnih SNS aktivista sa prackama u rukama. Kako to nije moguce sve se fokusira na investicione aktivnosti jer se na taj nacin prelivaju sredstva iz raznih kredita ovim dragim ljudima koji samo zele da budu beskonacno bogati sa neogranicenim brojem svalerki iz javnih preduzeca.
Gradnja mosta ima i te kako smisla,ali samo ako se gradi most kod Begeča,-u narednih 2-3 godine. Kasnimo. Dok su se srbi jurcali za Miloševićem Šešeljem i ostalim umobolnicima,Rumunija, Mađarska,Slovačka su preuzele najbitnije firme,kapital i subvencije,a srbija se valjala u radikalnom blatu.Sada smo svedoci pranja para sa svih strana i zaduživanja do neverovatnih 45 milijardi € i zaklinjanja na braztstvo sa Kinezima sa kojima nemamo ni struju ni vodu zajedničku,a kamo li budućnost. Pomenuti most,tunel,koridor ka Loznici Temišvaru i Čikagu ,će nas defitivno zakopati u kolonijalno ropstvo.
Da se most pravida bi se smanjio saobraćaj, pravio bi se dalje prema Futogu, a ne na lokaciji na kojoj već postoji pristojan stepen saobraćajne gužve. Da ne govorimo o tome kako vijadukt ne rešava NIJEDAN problem, samo pomera potencijalno zagušenje sa ivice Limana do bulevara Evrope.
Konačno su se arhitekte Novog Sada probudile iz zimskog sna i rekle neku reč. Doduše, dosta kasno, jer je grad urbanistički potpuno devastiran. A sto se mosta tiče,naravno da je potreban jos jedan most i naravno da je neophodno sagledati sve aspekte njegove gradnje(ali osnovano i sumnjam da su ljudi koji vode grad sposobni za tako nešto). Naravno i da je potreban medjunarodni konkurs,jer je to ozbiljan pristup(ali ne verujem da ce ga biti. Sve je to sa kinezima vec dogovoreno. A tu ne dolaze u obzir konkursi,postoji samo jedno resenje). Slažem se i sa konstatacijom da je Novom Sadu potreban novi koncept javnog saobracaja,ali do toga u skorije vreme nece doci. Ovo rukovodstvo grada jednostavno nema kapacitete za tako nesto.
Ovi su se totalno pogubili u silnim megalomanskim infrastrukturnim projektima! A sve se radi stihijski, bez detaljne analize i smisla! Uništiće ih sopstvena megalomanija!
Ne mogu da verujem da su ovo primedbe... Most ima vijadukt a ne povezuje se direktno na ulicu na tlu kako se ne bi stvarala guzva i kako ne bi dobili jos jednu situaciju kao kada se skrece levo na prvoj a i drugoj raskrsnici kada se sidje sa mosta slobode, nije mi jasno kako "strucnjaci" to ne razumeju. Predlog da se napravi tunel je isto neverovatan. Kazu skup je vijadukt a predlazu da se radi ispitivanje za tunel koje isto kosta a za most je vec uradjeno a i sam tunel je skuplji i komplikovaniji od mosta. Ova stvar da je laka meta za napad u ratu ili sta vec je najveca glupost koju sam cuo hahaha, sta sad ne treba da gradimo vise ni jedan most jer su lake mete... Alo... Ostavljati mesto na mostu za tramvaj je dobra ideja ali posto u gradu nigde nema tramvaj beskorisno je. Tramvaj moze da ide mostom slobode ako se zaustavna traka skloni. Vijadukt se prostire otprilike od kruznog toga na kraju bulevara evrope do dunava, tu se trenutno maltene nista ne nalazi tako da skoro niko nije nesto ugrozen ili ne znam ni ja sta, a ako se vec brinu za izduvne gasove sto onda ne pricaju kako je u ulici narodnog fronta uvek guzva i koliko se tu ispusta gasova svaki dan. Most se pravi kako bi saobracaj bolje tekao, sa manje guzve sto znaci manje zagadjenja... Ljudi samo pljuju i zale se, kada bi se pravio kompromis nista ne bismo imali. Predlazem da svi pogledaju nacrte mosta pre nego sto komentarisu, ima slika gore u tekstu, ima planova na internetu a i na sajtu nsurbanizam!
Umesto da se teretni saobracaj izmesti iz Novog Sada ka Futogu i tamo napravi most umesto skele i da se poveze sa Sremom rade suprotno.Sid je odsecen a najveci deo teretnog saobracaja tu prolazi ka Hrvatskoj.Ovaj promasaj i veliko zagadjenje koje ce biti smrtonosno za ceo Bulevar Evrope i okolinu.O buci ne vredi govoriti.Samo ce se bratija ugraditi oko zemljista i samog mosta.Dok se ne promeni vlast zivecemo u ovom radikalskom brlogu.
Zašto ta saobraćajnica, kako kažu "povezni put između međunarodnog puta E-75 sa Fruškogorskim koridorom" uopšte ide kriz grad?! Da li je normalno da tranzitni saobraćaj i brojni kamioni idu kroz grad, Bulevarom Evrope kako bi od autoputa E-75 stigli do Fruškogorskog koridora!? Zašto nije izgrađena obilaznica i izmešten ovaj put van grada?! Vazduh je ekstremno zagađen u Novom Sadu, a izgradnja ovog puta i mosta će samo pogoršati sotuaciju. Ne mogu da shvatim da su njima važniji megalomanski infrastrukturni projekti od kvaliteta života i zdravlja ljudi?! Pa ljudi već masovno oboljevaju od kancera, a sa ovim "genijalnim" projektima situacija će u budućnosti biti još gora!
Vijadukt tj deo saobracajnice koja se uzdize iznad Bul Evrope ka mostu krece cak od ulice Tone Hadzica, i to iz dve unutrasnje trake dok spoljasnje ostaju u funkciji bulevara.
Vijadukt bi isao u paraleli sa bulevarom izdizuci se iznad njega i kao takav prelazi preko sadasnjeg, i ostalih kruznog togova koji su olanirani u nastavku. Njih tri. Dakle Bulevar dole, vijadukt mosta paralelno ali gore. Veza izmedju vijadukta i bulevara je planirana silaznim tj uzlaznim saobracajnim rampama.
Veliko i skupo.
Ljudi koji zive uz Bulevar ce pored postojeceg saobracaja dobiti jos jednu saobracajnicu, izdignutu na nivo prvog/drugog sprata.
Ja se izvinjavam ali vec 15ak ako ne i 20 godina se prica o brzoj saobracajnici znanoj kao Bulevrar Evrope koja ce spojiti autoput sa Fruskom...ko je tu kupovao stanove sam sebi je presudio jer nije razmisljao glavom o buducnosti.... tako da ne zalim stanare, ko im je kriv...to kao kad bi sad neko kupio stan na Bul.Oslobodjenja i bunio se na buku saobravaja i izduvne gasove....
Cinjenica je da NS nropjodan jos jedan most kako bi se rasteretio saobracaj sa postojecoh, jer je vec nemoguce u spicevima cekati na prelazak na Mostu Slobode. Budu citave kolone. Ali taj most je trebao da bude blize Veterniku i Begecu kako bi se ti delovi rasteretili i kako bi se omogucila laksa povezanost sa BP. Samim tim bi se rastetetila i Kamenica, a opet ljudi iz sremskih srla bi bolje bili povezanj sa gradom (taj deo prema Cerevici, Banostoru itd.
Ne bi se smanjio. Balkanci su primitivni, ako ne voze kola to je kao da ne postoje. Pogledajte male sredine, idu u prodavnnicu koja je dvesta metara od njih kolima. Za većinu je ponižavajuće da se voze gradskim. Možete im uvesti i gradski kao u Beču ali im nećete promeniti svest ni model ponašanja. Naši gastosi u Beču su vam najbolji primer, pre dve godine sam tamo provela leto i imala prilike da vidim.
Ovaj grad, smrtnici i oni koji se smatraju besmrtnicima - imali bi mnoooogo da nauče od budimpeštanskih mostograditelja! (I od urbanista, saobraćajnih projektanata, nadzirača, semaforotvoraca, biciklista, vlasti, policije, redara ...). Takođe i o vijaduktima u gradu (kojih je u tom gradu tušta i tma!). I koliko su neophodni. A i o tome da taj Galvani most (hid) postoji za sada samo u mašti! I kompjuterskoj animaciji! I o tome kakve su obale Dunava na mestu gde (će) biti sagrađen!
Molim da mi netko pojasni....Dali taj most kod Ribarca most koji spaja Fruskogorski koridor ..u pravcu TUNELA ili je to nekakav most kod KOVILJA???Ustvari moje pitanje je gdje tunel IZLAZI ,AKO ULAZ U IRIGU?
Слажем се са ДаНС-а, под условом да одузму награду за онај матијевићев "радијатор" и када одузму лиценце, онима који су учествовали у тој фарси.
Даље, у случају да се распише конкурс, паре за изградњу моста, мора да обезбеди ДаНС-а, а не Кинези.
Рок је за обезбеђење новца исти и за једне и за деуге, тј. они се не смеју пробијати .
Bolje da su sredstva za izgradnju mosta usmerili na unapređenje i izgradnju kvalitetnijeg gradskog saobraćaja, kao što je uspostavljanje tramvajskog prevoza, pa bi se smanjila i potreba koriscenja automobila, garaza itd itd....
Molim upucene da mi odgovore na sledeca pitanja:
1.Odakle tacno krece most na Bulevaru Evrope?
2. Kuda ce ici oni koji nece na most vec nastavljaju pravo ka Limanu?
3. Kako ce se na most ukljucivati oni koji dolaze sa bulevara cara Lazara ili patrijarha Pavla?
"Izgradnja mosta proglašena je projektom od nacionalnog značaja, što omogućuje direktno pregovaranje sa investitorima i izvođačima"
Ako je ovo most od Nacionalnog značaja... da li to znači da će kao i u slučaju novih BG mostova kredit otplaćivati cela država?
Ili će kao i do sad kad su u pitanju NS mostovi, cela cena pasti na teret samo Novog Sada i Vojvodine?
Živeo sam 4 godine pored mosta slobode u soliteru, pa je tamo buka nesnosna već ko zna koliko godina unazad. Da ne spominjem letnji period kad motori jurcaju ne 80, već preko 180kmh. Nisu ni podigli barijeru za odbijanje zvuka koja bi zapadnoj evropi bila tu od pamtiveka. Zašto bi onda stanovnici bulevara Evrope bili u boljem položaju . . . sve je ionako samo da bi se para uzela.
Sta god da uradis, nacice se neko da se suprotstavi tome. Dokaz da nista dobro ne proizilazi iz kompromisa je da kad posaljes grupu ljudi i kazes da ti kupe sladoled, obicno ces dobiti cokoladu ili vanilu iako ima mnogo boljih ukusa...
Tako je i ovde... bulevar evrope je planiran da rastereti centar grada i logicno je da je most njegov nastavak. Koja bi poenta bila da se toliko veliki most nakaci na neku slepu ulicu na Telepu? I kako bi onda taj deo Telepa izgledao kada bi cel sremska strana od Kamenica do Hrvatske krebula da ide kroz tu slepu ulicu
Ahahaha kako se traži dlaka u jajetu. Most je neophodan i tačka. O auto-aero zagađenju u narednih 15 godina ne bi smelo da se priča, svi bi trebalo da vozimo električna vozila. Jedina zamerka je što treba da se napravi most koji će pored tvrđave i katedrale biti simbol Novog Sada, nešto lepo i veličanstveno. Posle izgradnje ovog mosta most Slobode neće imati funkciju! Neka sledeća vlast neka napravi još jedan uzvodno kod recimo Futoga i Novi Sad je miran u narednih 100 godina. Još ako se uredi Ribarac i od onog prašnjavog i zaraslog rugla napravi nešto korisno, čemu priče i gluposti. Odbrambeni nasip od Dunava je nebuloza nad nebulozama...stručnjaci znaju zašto. Lep pozdrav dobri narode.
Narqvno da ce igraditi most jer su investiori vec pokupovali zemljiste oko mosta narocito na drugoj strani dunava gde se planira izgradnja iskljucivo luksuznih stanova tako da sve ove primedbe nemaju efekta dok se vlast ne poplasi nekim velikim ekoloskim protestima bez opozicije naravno iskljucivo samosvesnih gradjana koji znaju da mogu da promene ovakve stvari protestima .
Stanujem u Sime Matavulja i hvata me jeza od nadvoznjaka koji bi prolazio do treceg sprata. Pa zamislite nekog noćnog motoristu kad se spusti u tri sata ujutro sa Trandžamenta 1oo na sat i uleti mi u stan. Nadvožnjak je noćna mora svih nas u tom delu grada - menjajte to je neprihvatljivo
Setite se da Futog i Begeč imaju samo skelu u 21.veku da pređu na drugu stranu obale.
Isto važi i za celu opštinu Beočin.
Nemam ništa protiv ovog mosta, ali zašto prvo ne napravite tamo gde je urgentnije?
Saberite se i izračunajte koliko ljudi živi van centra grada bliže Dunavu i naporavite most gde treba... Most koji bi povezao Begeč i Futog sa opštinom Beočin treba da bude od nacionalnog značaja jer bi se efektnije valorizovali turistički i privredni kapaciteti. Pritom tuda ide i Eurovelo biciklistička tura od Severnog do Crnog mora.
Spaja dve opštine, a šire povezuje saobraćajni krvotok ka Bosni, Hrvatskoj itd.
Mislite u širinu...
Pre cetrdeset godina smo gradili most Slobode sa 6 traka. Sada nam pravite novog Zezelja sa dve trake i ovaj koji je sad u ponudi sa cetir trake za vozila i cetir za bicikle. Jeste vi ljudi normalni, izjednacujete potrebe vozila i biciklova. Jel neko stavio na papir finasijsku korist od vozila za drustvo i nultu korist od biciklova?
Ako sam dobro shvatio, saobraćajnica koja povezuje 2 autoputa će da se gradi tako da prođe kroz sam grad? Ako je to tačno, prosto ne mogu da verujem da niko nije ništa naučio na primeru Gazele. Grade se obilaznice oko svih gradova a kroz Novi Sad bi da provuku saobraćajnicu na kojoj se očekuje pojačani saobraćaj.
Pa naravno da im je u interesu da se posle svako normalan iseli sa Bul.Evrope. Stanove izda i plati porez, kojim se otplaćuju dugovi za kredite koje je AV uzeo. Potom kupi druge stanove koje će investitori da grade na drugim mirnijim lokacijama.
Šta imate protiv investitora i plaćanja poreza? /endsarkazam/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadske arhitekte o planu novog mosta: Traži se prevelika žrtva stanovnika duž Bulevara Evrope
Zoran Strika
strika@021.rs
Novi Sad
•14.04.2021.
•11:28 > 11:35
Komentari 91
Ml
/
Boba
Dimitrije
Izvucite
Most u produzetku Bul.Evrope ne sme da bude tranzitni most! To je most u GRADU! Bul.Evrope ce u dogledno vreme bukvalno da "preseca" grad na pola! Nije to autoput kroz BG niti tako izgleda, nije vam taj most Gazela, niti tako izgleda!
A da ne spominjem da umesto tog mosta treba ovaj "Futog-Beocin" i da je jos potrebniji "Nestin-Backa Palanka" ali tamo nema dodikara
Jo-jo
Bilja
dijasporac
Jedan takav "nadjos" koji je sa mnom isao u usmereno u Jovinu gimnaziju pa negde na studijama prava zglajznuo ali na caletovu partijsku vezu se negde bas pred jogurt revoluciju zaposlio u gradsku kucu i tamo dan danas smrdi, u medjuvremenu kupio diplomu Megadensa i promenio nekoliko partija ali ne napusta zgradu iza Mileticevog spomenika. Tamo pre 15-tak godina na proslavi 20 godina od maturiranja, u restoranu na Ribarcu, pocne on da pripit sere (tad je bio u DS-u) o dodjosima, o radikalskim seljacinama koje su upropastile Novi Sad i Vojvodinu. Alo, pa i tvoji su dodjosi, ne nisu, mi smo bili ovde kad su Carnojevici dolazili a nikad necu prezaliti sto moj askurdjel tad nije rekao Carnojevicima: "Srbijanci, kush, nazad, mrs u vasu Tursku". Npomena, njegov deda je dosao u Backu kao narodni heroj iz Bolece, istinit podatak. Od tad on nama iz generacije sluzi kao etalon za budalu
Rema
Djordje
Boba
Bosanske zvale
/
grad u kojem tresti turbofolk tesko da moze biti metropola vec najobicnija mahala.
cak je palanka bolja od mahale
Željko
Trt
Skole
Isus
Bik koji leži
Komentator
Dugo analiziram urbanizam grada kao i predlog novog GUPa.Grad postaje metropola i kao takav ima potrebu za mostom na predvidjenom mestu.Genetalno gledano rešenje mosta je ok.Što se tiče zgrada na bul. Evropa ,oko budućeg vijadukta,regulaciona linija bulevara,a samim tim i gradjevinska biće pomerena i neće imati toliko štetno dejstvo za buduće stanare oko vijadukta mosta.Vijadukt je moderno i dobro rešenje.Zameram što se ne razmišlja o traci budućeg tranvaja jer kad tad trenvaj će biti osnovno javno saobraćajno stedstvo grada.Treba shvatiti da je ovo projekat od državnog značaja i da se ovde ,prvo finansiranjem a onda i urbanistički država veoma pita.Koliko znam to je još jedan gradski most ,sumnjam da će veliki teretni saobraćaj uopšte biti dozvoljen bul.Evrope pa i preko novog mosta.On ima osnovnu namenu da spoji deo grada u Bačoj sa stemskim delom.Njegov logičan nastavak je spajanje sa Fruškogorskim koridorom u Paragovu.Što se tiče mosta kod Begeča on je potteban,ali sigurno prioritetniji je ovaj.Kada govorimo o prstenu-obilaznici oko grada ,sigurno treba usmeravati teretni saobraćaj pteko budućeg mosta kod Petrovaradina ,a nikako ne dozvoliti da u većem obimu bude na ovom mostu.Što se tiče ovog mosta na fruškogorskom koridoru,prilikom projektovanja obavezno ptedvideti i mesto za jedan železnički kolosek kako bi se omogućilo da postjećom prugo od rafinerije preko tog mosta do Petrovaradina ide pruga za teretni železnički saobrać
Ne
Mitra
Paha
Pera
Zamislite da stanovnici na Bulevaru oslobodjenja traze da Most slobode radi svaki drugi dan kako bi se smanjila frekvencija saoracaja na bulevaru. Veoma nekontruktivne, sabicne i nestrucne primedbe. Nadam se da ce biti i argumentovanih predloga koji ce poboljsati resenja.
Oliver
+384
/
imate autoput kroz beograd pa oni koji zive uz njega neka vam se pohvale kako je drzati zatvorene prozore leti i zimi.
nigde ama bas nigde autoput/osim mozda u kini/ nije na 10 metara od stambenih prozora.
da li ste vi svesni koliko su stetni otrovi iz izduvnih gasova. buka je najmanji problem
Stojko Graditelj
E jadniče jadni pa nismo budale da decu ostavimo u Srbiji! Oni će na skijanje u Nicu i plivanje u Bijaric!
Miki
Vlada
Tri izlazne rampe i zatrpavanje ovih kvartova sa dodatnim stotinama tona betona je šlag na tortu ovog ludila.
Dragan
Janja
Koga vi zasmejavate, ovaj urbanisticki haos i urbicid nad Novim Sadom vrse ratno-profiterska bagra/banda iz Bosne i Hrvatske, koja se doselila pre 30 godina da urbanisticki i infrastrukturno totalno rasturi/razbuca NS.
Čika
-
DEJAN
Nebojša Berak
Pa sto ste cutali do sada.
Šodros treba da bude rekreativni centar sal bazrnima, kupalistem, restoranima, igralistima za decu,... a ne stambeni blok zgrada. Treba imati samo 2 grama mozga s vrapcem na glavi i shvatiti da ce ljudima biti nenormalna buka, ogromno trovanje.
Gdin Vucevic kada prica kako se ceka sada na MOSTU SLOBODE je u pravu, ali ne shvata da problem trajnije resava most kod Begeca i bulevar do tamo a ne ovo prekupo idiotsko resenje koje pravi kolaps i truje ljude, plus sav tranitni kamionski teretni saobracaj ide kroz grad. Ne budite sujetni gdine Vucevicu i prihvatite ovo sto predlazem i spasite Novi Sad i omogucite da se siri prema Backoj Palanci. Most treba ali ne ovde.
Ako ne moze kod Begeca onda makar kod Futoga, ali....
Dimitrije
pera
dijasporac
Saobracajnica koja spaja suboticki i zagrebacki autoput je neophodna a njena trasa je odredjena GUP-om koji je uradjen jos u socijalisticko vreme, doduse totalno nerezonski ta nova saobracajnica prolazi kroz stambeno naselje (imamo los primer Beograda i njegovog presecanja autoputem i Gazelom ). No ako se gleda sremska strana, to je jedino logicno mesto da se buduca saobracajnica kroz Bul.Evrope i novi most povezu dalje ka Popovici, buducem tunelu ispod Iriskog Venca i dalje ka Rumi i zagrebackom autoputu. Ekstremno nezahvalan pravac, u jednoj soluciji stetis gradu, u drnekoj drugoj nemas skoro nikakvu mogucnost da taj most nastavis nekim smislenim putem preko/kroz Frusku.
Dr
Most je potreban, ali bliže Bačkoj Palanci, odnosno u pravcu Futog-Beočin-Ruma!!!
Nimbus
Ima li u Urbanizmu
Saksija
Dimitrije
Dimitrije
Hm
/
Izgleda se Galens malo zaigrao. Verovatno je dogovor bio da se most ne pravi dok se ne prodaju one zgrade i stanovi kod kruznog toka. Ali izgleda je doslo do nesporazuma ipak su bitniji izbori.
Ne padajte na fore. Uvek ce biti neko ko je protiv. Najpravednije bi bilo raspisati referendum, pa cuti misljenje vecine. Da se kladimo da je cela Kamenica, Veternik, Futog, svi oko Bulevara Oslobodjenja i 80 % ostatka Novog Sada bas za most kako je i predvidjen trenutno.
Kad su se vec nakanili da naprave taj most, aj ocutite malo. Jer bice, ili ovaj most ili nikakav.
Miki
Dule
Limanac
brka
Remus
Banderaš
Vlada
Da se most pravida bi se smanjio saobraćaj, pravio bi se dalje prema Futogu, a ne na lokaciji na kojoj već postoji pristojan stepen saobraćajne gužve. Da ne govorimo o tome kako vijadukt ne rešava NIJEDAN problem, samo pomera potencijalno zagušenje sa ivice Limana do bulevara Evrope.
Arhitekta
Vlada
Čekaj, znači tačka na kojoj se penješ na most (ili silaziš s njega) će biti kilometar i po udaljena od obale reke? Pa ovo je šou.
Lex
Dimitrije
Ja
Zlatko
Новосађанин
Igor
Mia
Ime
Vijadukt tj deo saobracajnice koja se uzdize iznad Bul Evrope ka mostu krece cak od ulice Tone Hadzica, i to iz dve unutrasnje trake dok spoljasnje ostaju u funkciji bulevara.
Vijadukt bi isao u paraleli sa bulevarom izdizuci se iznad njega i kao takav prelazi preko sadasnjeg, i ostalih kruznog togova koji su olanirani u nastavku. Njih tri. Dakle Bulevar dole, vijadukt mosta paralelno ali gore. Veza izmedju vijadukta i bulevara je planirana silaznim tj uzlaznim saobracajnim rampama.
Veliko i skupo.
Ljudi koji zive uz Bulevar ce pored postojeceg saobracaja dobiti jos jednu saobracajnicu, izdignutu na nivo prvog/drugog sprata.
Detelinarac
Marta
Nana
Plavić
M
X
Деран
Даље, у случају да се распише конкурс, паре за изградњу моста, мора да обезбеди ДаНС-а, а не Кинези.
Рок је за обезбеђење новца исти и за једне и за деуге, тј. они се не смеју пробијати .
Kosta
Samo pitam
1.Odakle tacno krece most na Bulevaru Evrope?
2. Kuda ce ici oni koji nece na most vec nastavljaju pravo ka Limanu?
3. Kako ce se na most ukljucivati oni koji dolaze sa bulevara cara Lazara ili patrijarha Pavla?
OK_NS
Ko plaća?
Ako je ovo most od Nacionalnog značaja... da li to znači da će kao i u slučaju novih BG mostova kredit otplaćivati cela država?
Ili će kao i do sad kad su u pitanju NS mostovi, cela cena pasti na teret samo Novog Sada i Vojvodine?
BG mostove plaćamo svi, NS mostove samo mi.
kornjaca
Isak
dMb
Jaja
Tako je i ovde... bulevar evrope je planiran da rastereti centar grada i logicno je da je most njegov nastavak. Koja bi poenta bila da se toliko veliki most nakaci na neku slepu ulicu na Telepu? I kako bi onda taj deo Telepa izgledao kada bi cel sremska strana od Kamenica do Hrvatske krebula da ide kroz tu slepu ulicu
Комша
CCCC
ccc
Toma
Znaju oni najbolje.
Rade
gari
Ta relacija :
Aktivisti su zabrinuti.
Medicina kaze - vakcine suzbijaju epidemiju
Slavuja iz Pickinca je zabrinuta
bujke
Veliborka
Isto važi i za celu opštinu Beočin.
Nemam ništa protiv ovog mosta, ali zašto prvo ne napravite tamo gde je urgentnije?
Saberite se i izračunajte koliko ljudi živi van centra grada bliže Dunavu i naporavite most gde treba... Most koji bi povezao Begeč i Futog sa opštinom Beočin treba da bude od nacionalnog značaja jer bi se efektnije valorizovali turistički i privredni kapaciteti. Pritom tuda ide i Eurovelo biciklistička tura od Severnog do Crnog mora.
Spaja dve opštine, a šire povezuje saobraćajni krvotok ka Bosni, Hrvatskoj itd.
Mislite u širinu...
Mitar
3OPAH
Ekonomija
Šta imate protiv investitora i plaćanja poreza? /endsarkazam/
Android 17
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H